Dobre odchudzanie – 5 Prawd

Standard

Pewnie słyszeliście to wiele razy: ilość kalorii spalanych powinna być większa od zjadanych – wtedy się chudnie. Można się zastanawiać, czemu tak genialnie obrana strategia nie daje choć niewielkich efektów na początku.
Może warto zejść na ziemię i zastanowić się jak działają ćwiczenia w odchudzaniu.
Oto kilka solidnych prawd na ich temat:

ćwiczenia odchudzające

1. Ćwiczenia są tylko częścią odchudzania.
Wiele osób chudnie 2-3 kg w ciągu dłuższego okresu treningowego i zatrzymuje się na tej wartości, zastanawiając się czemu nie mogą więcej schudnąć. Próbują na podstawie tego podważać skuteczność ćwiczeń.
Niesłusznie.
Po pierwsze trzeba pilnować diety od samego początku ćwiczeń. Podstawą skuteczności ćwiczeń jest właściwe odżywianie.
Łatwiej jest „wyciąć” 1000 kalorii z diety codziennej niż spalić 1.000 kalorii w czasie ćwiczeń.

2. Ćwiczenie jest koniecznością jeśli chcecie utrzymać wagę.
Niewiele jest osób, które utrzymują swoją stałą wagę i nie mają problemów ze spalaniem i jednocześnie nie ćwiczą.

3. Jedzenie niezdrowej żywności (pustych kalorii) niweczy Wasze wysiłki na treningu.
Zjadanie za dużej ilość kalorii po „za krótkim” treningu nie służy odchudzaniu.

4. Maszyny i przyrządy do ćwiczeń mimo liczników mają duży margines błędu.
Dla każdej osoby wskazania dotyczące spalania są inne.

5. Jeden trening dziennie może nie wystarczyć.

Najlepsze do utrzymania wagi i właściwego spalania jest prowadzenie aktywnego trybu życia, zamiast chwilowego intensywnego treningu trwającego kilka dni.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s